Dato Aliff Syukri dedahkan sesuatu tentang balu Abam. Rata rata warganet tergamam dengan apa yang didedahkan.

Selepas pelawak Ali Puteh tampil menjernihkan keadaan dan memohon maaf atas segala yang berlaku selain memohon Aliff Syukri untuk melakukan perkara sama terhadap ibunya, usahawan berkenaan menerusi Instagram menjelaskan, dia sedih atas apa yang berlaku. Pada masa sama, Aliff mend@kwa sudah wujud konflik antara pihak terlibat.

Dato Aliff Syukri dedahkan sesuatu tentang balu Abam. Rata rata warganet tergamam dengan apa yang didedahkan.
Dato Aliff Syukri dedahkan sesuatu tentang balu Abam. Rata rata warganet tergamam dengan apa yang didedahkan.

“Abah sedih… “Sebenarnya, antara mereka sudah wujud konflik. Cuma, kehadiran saya membuatkan Nurhidayah nak bercerita. “Dia mengizinkan segala perbualan dirakam dan disiarkan. Jadi, adakah itu kesalahan saya? “Tidak fasal-fasal saya pula yang menjadi sasaran dan dipersalahkan. Sedangkan niat saya nak ziarah dan berikan zakat dan sumbangan pada mereka,” katanya kepada Harian Metro.

  ARTIKEL MENARIK: 'Saya tak boleh nak...' - Ali Puteh terkilan dengan kenyataan kakak iparnya


Loading...
loading...
Menurutnya  lagi, dia sekarang tersepit dan merana dengan apa yang berlaku ditambah selepas mendapat pelbagai kritikan daripada warganet. Aliff berkata, dia akan mengadakan sidang media bagi menjelaskan dan menjawab segala persoalan timbul. sumber wartawan dari harian metro @sudyrtahir tq for info,” luahnya. Terdahulu, Ali menerusi sidang media menjelaskan kekeliruan berhubung d@kwaan yang dikeluarkan Nurhidayah menerusi temu bual bersama Alii Syukri ketika kunjungannya ke kediaman balu abam. Ali turut memohon maaf kepada semua pihak yang terlibat dan akan mengadakan pertemuan dengan keluarga balu abam secara tertutup bagi menyelesaikan isu ini.

Foto : Instagram DS Aliff Syukri

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!
Sumber:

Kisah antara salah faham antara pelawak Ali Puteh dan juga balu Abam Bocey, kini semakin menjadi perhatian warganet dan juga beberapa rakan artis. Malah, Ali Puteh sehinggakan mahu mengambil keputusan untuk mengundur diri daripada industri hiburan, ekoran daripada isu pembahagian harta Abam yang sedikit sebanyak memberikan imej buruk terhadap dirinya. Belum reda dengan isu harta, kini dimaklum bahawa laman Instagram pula di godam sampai beliau terpaksa membuka satu lagi akaun baru. Perkara itu, diberitahu sendiri oleh Ali Puteh menerusi laman akaun Instagram terbarunya, menyatakan bahawa akaun lain merupakan akaun palsu. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengikut di IG Ali, terus memberikan kata-kata semangat kepadanya, agar sentiasa tabah dan sabar menghadapi dugaan Allah.


SUMBER : Ali Puteh


loading...
K0ntr0versi yang melibatkan nama pelawak Ali Puteh turut melibatkan orang sekeliling dan insan tersayang. Antaranya, isteri Ali yang teruk dikritik hamun sehingga anak dalam kandungan turut disumpah seranah. Melati Fitri Abdullah pada Khamis telah memuat naik paparan skrin seorang individu yang melemparkan kata-kata berbaur hin4an kepadanya. 

Posting Melati turut mendapat perhatian sahabat-sahabat pelawak dan Abam yang terkejut dengan tindakan melampau individu terbabit. Mereka turut menasihati supaya isteri pelawak tersebut supaya terus kuat dan bersabar serta menjauhi media sosial buat seketika kerana bimbang Melati tertekan dan menjejaskan kandungan.

Antara mesej yang diterima



Menerusi pemerhatian Gempak, identiti individu yang menghantar pesanan kepada Melati itu sudah tidak ditemui. Dalam pada itu, Ali ketika diminta mengulas mengenai perkara tersebut berkata dia tidak menyangka ada manusia yang sanggup mengeluarkan kata-kata kes4t seumpama itu. “Banyak lagi yang dahsyat…Ada yang kata anak dalam kandungan isteri tu anak set4n (syait4n). “Tak apalah, saya maafkan dan mendoakan yang baik-baik buat mereka,” katanya ketika ditemui selepas majlis sidang media di The Port.my di Bandar Utama, pada petang Jumaat.

Sumber : GEMPAK via Sinar Viral Network


Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!


-----------------------------------------------------------------
loading...

1 Comments

  1. As stated by Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 19 KG lighter than we do.

    (And really, it is not about genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    TAP this link to see if this little test can help you release your true weight loss possibility

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post