Dia tak mampu jadi yang terbaik. Mengejutkan setelah sekian lama menyepi tiba tiba Izreen bongkarkan sesuatu tentang dirinya buat warganet terkedu.

Setiap insan yang bergelar ibu sudah pasti mengimpikan yang terbaik buat anak mereka dan itulah yang dilakukan pelakon, Izreen Azminda.

Dia tak mampu jadi yang terbaik. Mengejutkan setelah sekian lama menyepi tiba tiba Izreen bongkarkan sesuatu tentang dirinya buat warganet terkedu.

Baru-baru ini, Izreen atau nama penuhnya Izreen Azminda Aznam ada menitip ucapan bersempena ulang tahun kelahiran anak sulungnya, Muhammad Adrian Umar di akaun Instagram miliknya.



ARTIKEL MENARIK:Mengejutkan pembantu peribadi Dato Aliff Syukri luah perasaan diberhentikan kerja. Akhirnya Kak Mel tampil bersuara lantang bongkarkan puncanya buat ramai terkedu.
loading...


Difahamkan, anak sulungnya itu kini sudah mencecah usia 7 tahun. “Wahai putera sulung ku.. Yg pertama untukku.. Doaku sentiasa mengiringimu.. setiap saat setiap detik setiap ketika tidak pernah putus ku tiupkan untukmu. “Aku bukanlah ibu yg baik.. Tapi aku akan sentiasa pastikan kau dalam keadaan yg terbaik.

“Biar kadang kala aku rebah menyembah bumi.. Tp semangatku sentiasa bangkit memegang langit.. Hanya untuk melihat kau lurus bahagia tanpa terjongkit.. Wahai PUTERAKU.. Dunia ini penuh drama.. Dunia ini penuh pancaroba.

“Jgn kau takot jangan kau mengalah. Berjuanglah selagi kau terdaya.. Jgn pernah menyerah kalah. “Aku sebagai ibumu akan sentiasa titipkan doa.. Titipkan bahagia selagi aku masih ada.. Tiada apa yg aku harap kan.. Hanya mahu melihat kau menjadi insan bertaqwa dan berguna.

“Jadikanlah pengalaman hidupku sbg panduan hidupmu.. Agar kau tidak salah memilih kehidupan.. Agar kau tidak salah percaturan. “Agar setiap langkah-langkahmu akan lebih berjaga-jaga… Selamat Hari Lahir yg ke – 7 MUHAMMAD ADRIAN UMAR.. MAMA SAYANG ABANG SGT2 #adrianumar,” tulisnya. Dalam pada itu, rata-rata warganet tersentuh hati apabila melihat perkongsian ibu kepada dua orang cahaya mata itu.


Izreen sebelum ini pernah berkahwin dengan jurukamera, Muhammad Riza pada 2012 namun berpisah pada 2014 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Muhammad Adrian Umar. Selepas itu, Izreen mendirikan rumah tangga bersama, Ude atau nama sebenarnya Muhammad Radzi Abdul Wahid mendirikan rumah tangga pada 8 Ogos 2018 di Damansara, Petaling Jaya dan dikurniakan seorang cahaya mata bernama Aaron Ibrahim, 11 bulan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Instagram Izreen Azminda


loading...


Pelik anak sulung Izreen tiada dalam foto yang di muat naik. Akhirnya Izreen tampil buka mulut dedahkan cerita sebenar tentang anknya. Tak sangka rupanya ini yang terjadi pada ank sulung Izreen.

Anak Izreen Azminda tersekat di kampung halaman kerana pelaksanaan PKP. KETIADAAN foto terkini anak sulung kepada pelakon Izreen Azminda iaitu Muhammad Adrian Umar di laman Instagram mengundang pertanyaan pengikut.

Menjawab persoalan tersebut, Izreen berkata anak lelakinya itu berada di kampung dan tidak boleh pulang ke Kuala Lumpur kerana Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang berkuatkuasa bermula 16 Mac lalu. “Kami dekat KL ni, Adrian tersangkut dekat kampung… hari itu dia balik kampung masa cuti sekolah, sekali kena PKP jadi dia tak boleh nak balik KL,” jawab Izreen pada satu komen yang ditinggalkan oleh pengikut.

Menerusi ruangan komen, seorang peminat bertanyakan mengenai anak sulungnya itu memandangkan tiada foto terbaharu Adrian dimuat naik di laman tersebut. “Lama dah tak nampak Adrian. Post la gambar Adrian kak! Dekat KL ke Kedah ni?,” tulis peminat.

Sementara itu, setelah sekian lama menutup ruangan komen di Instagram, akhirnya Izreen kembali berkomunikasi bersama peminat. Menurut Izreen atau nama sebenar Izreen Azminda Aznam tindakannya itu bagi memberi ruang buat peniaga dalam talian melakukan promosi di akaun media sosial miliknya.


Dalam masa sama, pelakon drama Kerana Terpaksa Aku Relakan ini turut meminta warganet move on daripada kontroversi lalu dan berfikiran positif. Sebelum ini Izreen memilih untuk menutup ruangan komen di akaun Instagram miliknya selepas terpalit dengan kontroversi berkahwin dengan pemuzik Ude Wahid.

Izreen dan Ude atau nama sebenarnya Muhammad Radzi Abdul Wahid mendirikan rumah tangga pada 8 Ogos 2018. Pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Aaron Ibrahim berusia sembilan bulan. Pada 2012, Izreen pernah berkahwin dengan jurukamera, Muhammad Riza pada namun berpisah pada 2014 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Muhammad Adrian Umar.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Marah betul dengan Izreen…

TINDAKAN pelakon Izreen Azminda, 32, dan suaminya Ude Wahid, 29, tidak mengaktifkan Instagram masing-masing kerana tidak tahan dengan kritikan warganet sejak dua hari lalu menyebabkan warganet beralih arah.Mereka kini ‘didatangi’ akaun Instagram Kelab Peminat Rasmi Izreen Azminda (Official FC Izreen Azminda) serta akaun Instagram Zatee Hijab yang mengambil Izreen sebagai duta.Warganet terutamanya kaum wanita seperti tidak dapat membendung kemarhan membuak-buak sehinggakan bertindak mencari alternatif lain meluahkan perasaan biarpun hanya di Instagram yang bukan dikendalikan oleh Izreen.

Rata-rata mereka mencemvh dan mengkritik Izreen yang dianggap menjadi punca kepada masalah rumah tangga diantara Ude dan isteri pertamanya, Intan Liana Saleh, 33. Warganet bertegas tidak akan menonton lakonan Izreen di kaca TV selain memboik0t kesemua produk yang menggunakan Izreen sebagai duta sehinggakan Zatee Hijab terpaksa tamatkan fungsi komen manakala Kelab Peminat Rasmi Izreen Azminda meletakkan mood privasi pada Instagramnya.Kebanyakan mereka mengeluarkan kata-kata teruk menylahkan Izreen dianggap prmps kebahagiaan rumah tangga Ude dan Intan Liana yang mempunyai dua anak iaitu Aris Muqri, 4, dan Ariq Muqri, 1.

“Bukan main lagi jual tudung muslimah tapi perangai bukanlah baik sangat. Dasar prmps suami orang,” kata seorang warganet dikenali sebagai Sasha. Seorang lagi warganet, Sofia kesal dengan sikap Izreen yang dikatakan pura-pura tidak tahu tindakan yang dibuat oleh Ude terhadap Intan.“Tak perlulah bermain wayang kerana segala perancangan pasti dibuat Izreen. Aku doakan selepas ini Ude akan dirmps oleh perempuan lain pula agar kau faham erti kesa1itan,” katanya. Azee pula menemp3lak Izreen kerana sanggup melvkakan hati kaum sejenisnya.

“Dia seorang perempuan dan sudah tahu bagaimana sak1tnya apabila diperlakukan begitu oleh suami. Kita patut boik0t Izreen dan produknya di pasaran,” katanya.Bagaimanapun terdapat juga segelintir pihak membela Izreen yang menyifatkan segala kejadian ini kehendak takdir tetapi kata-kata mereka disnggah oleh warganet lain yang sangat marah.Kritikan warganet terhadap Izreen dan Ude mula berlaku apabila Ude atau nama sebenarnya Muhammad Radzi Abdul Wahid mengambil keputusan meneruskan proses lafaz pisah terhadap isteri pertamanya ini di Mahkamah Syariah Gombak Timur, Kuala Lumpur selepas memfailkannya pada 30 November 2017.

Mahkamah akan membuat keputusan pada 22 Mac depan. Dalam masa sama, Intan Liana sendiri pernah mengeluarkan kenyataan dia ikhlas menerima Izreen sebagai madunya. Dia kebingungan kerana tidak tahu sebab sebenar dia ingin dipisahkankan. Bagaimanapun, Intan Liana membuktikan dia seorang wanita yang berjiwa besar apabila reda dengan keputusan Ude untuk meneruskan proses perpisahan mereka.Namun, Intan Liana melahirkan perasaan sentimentalnya apabila memuat naik luahan perasaannya menerusi Instagram Story semalam sempena ulang tahun kelima perkahwinannya dengan Ude.Dia menerima sokongan hebat daripada netizen sehingga menyaksikan peningkatan jumlah pengikut Instagram peribadinya berkali ganda daripada 29,000 sebelum ini, kini bertambah kepada 64,900 pengikut.Warganet turut membuka Instagram izreenazminda_htrs yang kini mempunyai 2349 pengikut yang bertujuan menyalurkan kemarhan terhadap Izreen.-mymetro

‘Dah Berzaman Aku Kena Fitnah Selama Ini’ – Izreen Azminda kasi amrn Warganet Kaitkan Dirinya Dengan Intan

Rasanya sudah lama tidak mendengar kisah mengenai pelakon cantik Izreen Azminda. Setelah selamat melahirkan seorang cahaya mata sepastinya memberi sinar kebahagiaan dalam rumah tangga Izreen dan Ude Wahid. Terbaru, Izreen menerusi Instagram peribadinya mendedahkan screenshot komen warganet yang mendakwa pelakon wanita ini pernah mengeluarkan kenyataan Intan Salleh seolah tidak boleh lupakan bekas suaminya iaitu Ude di IG Live. Ini respon b1das Izreen Azminda terhadap kenyataan dari individu berkenaan.

Jangan sampai jadi batv api

Izreen Azminda turut memuatnaik screenshot tdhn yang dilemparkan warganet terhadap dirinya. Kata-kata itu juga disifatkan ftnah dan cuba untuk mel4gakan kedua pihak antara Izreen dan Intan Salleh. Tapi Izreen kata Bonda macam tak boleh lupakan Ude masa kat live dia yang lepas. Kenyataan dari warganet ini telah ditulis pada ruangan komen Live Instagram Intan Salleh, tempoh hari yang mendkwa pelakon wanita itu menyifatkan Intan Salleh masih tidak dapat melupakan bekas suaminya, Ude. Susulan itu, Izreen menerusi laman Instagramnya telah mendedahkan beberapa mesej peribadi antara dirinya dan individu tersebut yang disifatkan kenyataan itu adalah ftnah semata.

Kalau bnci pun jangan sampai nak jadi batv api ftnah benda yang bukan-bukan ye… Awas! Aku tak penah tau nak post-post benda mengarvt ni kat IG. Dah berzaman aku kena ftnah selama ni aku diam je. Anak luar nikah la. Mabk la. Amik ddh la. Benda yang tak TERCAPAI akal aku sendiri kadang-kadang yang diwar-warkan tu. Sudah-sudah la. Semua dah ada kehidupan sendiri. Seronok jadi batv api nak la4ga-lag4kan orang. Jangan cuba-cuba ye. Lepas ni apa-apa better tanya tuan badan dulu kot rasanya. Sebelum sembvr apa-apa. Sebab kadang-kadang kita tak tau ada yang sengaja nak laga-lag4kan. Terima kasih. Bila masa saya buat live? Izreen turut menanyakan kepada individu berkenaan mengenai Instagram Live dimana dia tidak pernah membuat IG Live sejak 2 tahun lalu. Pelakon wanita ini bertegas dan memberi amaran supaya tidak membuat sebarang spekulasi hingga jatvh kepada ftnah. Saya tak ftnah tapi saya beritahu Bagaimanapun, individu berkenaan memohon maaf dan mengakui kenyataan itu adalah bukan ftnah tetapi dia diberitahu oleh rakannya mengenai hal demikian.-ohbulan

“Dah banyak kali tegur tak faham bahasa” – Nasihat Ude buat bekas isteri

SUAMI pelakon Izreen Azminda iaitu Ude Wahid menegur bekas isterinya iaitu Intan Liana Saleh yang memuat naik status mengaitkan anak mereka di media sosial. Ude atau nama sebenarnya Muhamad Radzi Abdul Wahid, 30, berkata, posting berbaur simpati itu hanya akan menimbulkan kemrhan masyarakat terhadap dirinya. “Motif? Rasanya sudah boleh hentikan permainan ini. Tak habis-habis ke post benda poyo. Nak minta ‘makcik bawang’ buat d0sa banyak-banyak. “Nanti adalah yang suci tiada d0sa mesej peribadi dengan cac1an mak1an. Segala bagai, kerana apa ? Kerana post yang mengundang tak berkesudahan ni. Hentikanlah!” tulisnya di Instagram pada Jumaat. Status yang dimuat naik Ude pada Jumaat

Ude berkata, dia terpaksa menegur di laman sosial berikutan bekas isterinya itu masih melakukan perkara sama biarpun sudah beberapa kali tegur secara baik. Katanya, teguran secara terbuka itu mungkin membuat Intan lebih faham dan untuk kebaikan semua pihak. “Makin diam makin menjadi-jadi pula, saya tak suka tegur di IG ni. Tapi sudah banyak kali tegur di belakang tak faham bahasa. “Mungkin cara ini boleh buat awak faham dan kebaikan semua pihak,” katanya. Pemuzik bebas itu turut meminta masyarakat berhenti mencac1 sehingga mencabar kesabaran dirinya. Ude kini bahagia bersama isteri baharunya, Izreen Azminda. FOTO: Instagram Ude Wahid

“Cukup-cukuplah bulan baik ni tak payah nak mak1-mak1 mencabar kesabaran orang. Banyak kerja lebih baik korang boleh buat,” katanya. Bagaimanapun, status tersebut sudah dipadamkan selepas hampir sejam dimuat naik. Ude dan Intan berkahwin pada 1 Mac 2013 dan bercerai talak satu pada 22 Mac lalu.  Mereka dikurniakan dua orang anak iaitu Arish Muqri, 3, serta Ariq Muqri berusia setahun. Pada November lalu, pelakon Izreen Azminda mendedahkan sudah berkahwin dengan Ude pada 8 Ogos 2017 secara tertutup dan ia dirahsiakan atas permintaan suaminya itu.-mstar

“Kalau Berjodoh Lagi Sekali…”-Selepas Izreen Azminda, Giliran Bekas Isteri Ude Muat Naik Foto Berbaju Pengantin

Minggu lalu pelakon Izreen Azminda mengejutkan ramai pihak apabila tiba-tiba memuat naik foto bersama suaminya iaitu pemuzik Muhammad Radzi Abdul Wahid atau Ude lengkap berbaju kahwin dan duduk di atas pelamin seperti berada di majlis perkahwinan. Pasangan yang lengkap mengenakan baju pengantin hingga tiga persalinan itu bagaimanapun menjelaskan ia hanya sesi fotografi perkahwinan mereka selepas bernikah lebih setahun lalu.

Tidak terhenti di situ, dua hari lalu bekas isteri Ude iaitu Intan Saleh mendapat perhatian warganet apabila turut memuat naik foto lengkap berbaju kahwin di akaun Instagram (IG) miliknya. Menurutnya, jika dia dipertemukan jodoh sekali lagi, Intan memilih untuk mengenakan songket di hari bahagianya. “Mungkin kalau berjodohan sekali lagi, bonda pilih songket…Onz ke tak? eceh…” tulisnya. Entri tersebut mendapat perhatian pengikut IGnya yang rata-rata berbalah mempertahankan Intan kerana sesi fotografi baju pengantin itu telah dilakukan terlebih dahulu sebelum bekas suaminya. Malah ramai turut mendoakan moga Intan bertemu dengan jodoh yang baik selepas ini.-gmpk

 via Era Kini


-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post