Nampak macam sakit. Tania Hudson dedahkan dia ada sakit merbahaya ini walaupun pernah menjalani operasi laser dan dia harap semua doakan untuk kesihatan dirinya

Pelakon Tania Hudson, 35, mendedahkan sakit Arteriovenous Malformation (AVM) iaitu pengumpulan saluran darh secara tidak normal dalam otak kembali datang. Menurut Tania, keputusan tepat akan diketahui pada hari Isnin selepas dia melakukan Angiogram.

Nampak macam sakit. Tania Hudson dedahkan dia ada sakit merbahaya ini walaupun pernah menjalani operasi laser dan dia harap semua doakan untuk kesihatan dirinya
Angiogram adalah imbasan sinar-x untuk memperlihatkan salur darh dengan menggunakan bahan kontras.“Bagi yang tanya saya ada AVM di otak. Pada tahun 2009 saya kena str0k dan ia pecah jadi saya menjalani operasi laser.

ARTIKEL MENARIK:Warganet tak percaya lepas je bergelar duda hot akhirnya Fizo Omar tampil bongkarkan punca dia lepaskan Mawar. Terkejut dan tak sangka ini puncanya.
loading...




“AVM adalah segumpal darh dan ia boleh pecah bila-bila masa seperti b00m dalam otak. “Ini menyebabkan saya sakit akhir-akhir ini dan kemungkinan besar AVM tak kecut sepenuhnya atau berlaku pendarhan.“Pada hari Isnin selepas Angiogram baru saya tau. Doa kan ya,” tulisnya di Instagram Stories.

Tegas pelakon filem Abang Long Fadil 2, dia ingin bersendirian tanpa diganggu untuk menempuhi kesakitn yang dirasai. Dalam pada itu, adik kepada aktres Natasha Hudson ini menyatakan dia tidak memerlukan individu yang hanya muncul pada waktu sekarang.


“Saya benar-benar ingin ditinggalkn sendirian sekarang. Jangan tanya saya banyak soalan. Jangan telefon atau mesej saya. “Saya berada dalam kesakitan dan tidak mempunyai mood untuk bercakap. Saya mempunyai Bipolaar dan saya juga harus mengatasi masalah otak saya.

“Semasa saya sihat dan ketika sangat memerlukan seseorang dan berada dalam kesakitn dengan perkara yang dilalui saya memerlukan sokongan moral namun tidak ada yang mahu berada di sini untuk saya dan menilai seperti saya psik0.


“Sekarang ketika saya sakit baru nak cari-cari saya. Saya telah melaluinya sendirian dan cukup kuat untuk menangani semua ini sendiri.“Yang saya perlukan hanyalah orang ikhlas, ada untuk saya sebelum semua ini berlaku selebihnya saya tidak perlukan. Terima kasih,” tulisnya lagi.Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : GEMPAK/ Berita Harian


loading...


Jagalah rumah tangga sendiri! – Tania Hudson

KUALA LUMPUR: Pelakon, Tania Hudson, mempertahankan kakaknya yang didatangi bertubi-tubi oleh warganet apabila gambar sekitar majlis pernikahan kali keempat Natasha dengan seorang usahawan dari Kelantan, Noor Nashriq Sekarnor, tersebar.

Bintang KL Special Force itu turut menyelr pihak yang mempersoalkan pemakaian purdah dan perkahwinan terdahulu Natasha.Bagi Tania, 33, warganet tidak layak untuk menghakimi seseorang tanpa mengetahui kisah sebenar.“Kepada makcik dan pakcik bawang, orang berpurdah atau tidak, (anda) tak perlu menjaga tepi kain orang. Cermin dan ubah diri sendiri kerana apa yang penting adalah hati dan peribadi seseorang itu.



“Jangan masuk campur mengenai perpisahan atau perkahwinan, sebaliknya jagalah rumah tangga sendiri. Saya pasti, perkahwinan anda juga tidak sempurna. Malah, agama mendidik kita untuk membantu orang ke jalan yang benar dan bukan menjatuhkan orang sahaja.

“Kita perlu menilai diri sendiri kerana tiada sesiapa yang sempurna di dunia ini. Media sosial bukanlah tempat untuk mengaibkan dan mencari keburukan orang. Jangan gunakan ia untuk melukakan hati sesiapa, sebaliknya gunakan ia dengan sebaiknya. Selamat berhujung minggu,” luah Tania.

Malah, Tania asikap segelintir pihak yang meletakkan hukum dengan begitu mudah, seumpama mereka begitu mengenali Natasha dan bekas suaminya.“Tidak tahu pula ada yang tidur sekatil dengan kakak dan bekas suaminya sehingga lebih mengetahui hal sebenar. Anda bercakap seolah-olah lebih tahu berbanding individu itu sendiri. Mungkin anda boleh terus bercakap di belakang kami dan memberikan pahala percuma daripada memberikan mesej secara peribadi kepada saya.

“Kasihan melihat anda yang kebosanan sehingga banyak masa terluang untuk menjaga tepi kain orang. Carilah sesuatu yang berfaedah untuk dibuat. Banyakkan berzikir,” tulisnya lagi.Terdahulu, Tania memuat naik beberapa gambar pada majlis pernikahan Natasha di Masjid Al-Sultan Ismail Petra, Kubang Kerian di Instagram Story, selain mengucapkan tahniah kepada kakak kesayangannya.


Sebelum ini, Natasha atau Natasha Liana Hudson 36, yang pernah mengenakan imej berpurdah, mengakui sudah berpisah dengan bekas suami, Carleed Khaza atau Khalid Kamal. Mereka berkahwin pada April 2012.Sepanjang enam tahun berkahwin, mereka dikurniakan dua cahaya mata perempuan, Naeema Kalila, 5, dan Faatimah, 3 tahun.

Sebelum itu, Natasha pernah mendirikan rumah tangga dengan Mohd Faiz Mohd Raih pada 2006, namun rumah tangga mereka hanya bertahan selama empat bulan.Pelakon filem Chermin itu kemudian melangsungkan perkahwinan dengan Datuk Shahrin Zahari pada Julai 2007. Bagaimanapun rumah tangga mereka hanya bertahan selama dua tahun. Hasil perkongsian hidup, Natasha dan Shahrin dikurniakan cahaya mata perempuan, Neesa Helena, 10.-bh

Rumah Tania Hudson Ada “Penunggu”

KUALA LUMPUR: “Dia akan tunggu di hadapan rumah saya empat hingga lima kali setiap hari, tak kira siang atau malam,” kata pelakon dan model, Tania Nadira Hudson, 26, yang juga adik pelakon popular, Natasha Hudson.

TANIA…bincang dengan ahli keluarga lelaki terbabit.
Dia mengakui, tindakan lelaki berusia 20-an itu menimbulkan perasaan takut.Bimbangkan keselamatan diri, Tania membuat laporan di Balai Polis Subang Jaya.Peminat fanatik itu mula ‘mengganggu’ kehidupan Tania sejak tiga minggu lalu selepas terserempk di sebuah bengkel kereta.

“Dia beritahu dia peminat dan sentiasa mengikuti perkembangan saya melalui laman sosial dan saya melayaninya sebagai peminat sama seperti orang lain. Namun, selepas itu dia muncul di hadapan rumah saya.
“Pada hari pertama, dia membawa buah-buahan dan memberikannya kepada saya. Terkejut dan hiba juga pada mulanya apabila dia menghargai saya sehingga sanggup datang ke rumah,” katanya ketika dihubungi, semalam-eiklaneka

Tania Hudson Didatangi Peminat, Nasihat Bertaubat Daripada Ada Unsur Negatif


Tania Hudson mahu sikap seperti budak-budak dalam kalangan peminat dihentikan. (Gambar: taniahudsonofficial – Instagram)Selepas pengacara dan pelakon jelita, Neelofa tampil memberi kenyataan semalam mengenai hubungan cintanya dengan Fattah Amin terleraii kerana kehadiran orang ketiga, pelakon Tania Hudson pula menjadi sasaran peminat di media sosial.

Menerusi akaun Instagram pelakon itu, taniahudsonofficial, dia menerima pelbagai komen daripada peminat antaranya meminta dia tidak mengambil jejaka yang menjadi rebutn itu, peminat bersimpati terhadap gosip yang melandanya termasuk ada yang menyatakan Tania lebih cantik daripada Neelofa.Segelintir peminat Tania pula mengelarkan peminat Neelofa dan Fattah yang diberi ‘hashtag’ #lofattah bersikap terlalu taksvb dengan kedua pelakon itu untuk kembali menjalinkan hubungan cinta.

Bagaimanapun, Tania tidak hanya berdiam diri selepas dia menafikan mempunyai hubungan istimewa dengan Fattah. Dia juga menjawab komen peminat di statusnya itu dengan menyatakan mahu sikap seperti budak-budak dalam kalangan peminat dihentikan sambil menegur peminat lebih beradab dan berakhlak terhadap kehidupan orang lain.

Tambahnya, dia menasihatkan peminat lebih takutkan pada Tuhan sahaja tanpa menjadikan selebriti sebagai idola seperti Tuhan. Dia mahu peminat memperbaiki amalan dan ibadah masing-masing serta bertaubat daripada mengamalkan sikap negatif.-rojakdaily

 via Era Kini


-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post