Pen4mpilan Engku Emran Tak Terurus Lepas Bercer4i?

Sp3kul4si perg0lakan rumah tangga Laudya Cynthia Bella dan Engku Emran akh1rnya terj4wab apabila pelak0n Indonesia itu menges4hkan sudah pun berc3rai pada Julai lalu selepas dua tahun mendirikan rumah tangga.

Pen4mpilan Engku Emran Tak Terurus Lepas Bercer4i?
Selepas sebulan berc3rai, pen4mpilan terkini Engku Emran menjadi perh4tian ramai. Gambar hitam putih yang dik0ngsikan itu mem4parkan dirinya dalam kead4an kur4ng kemas selepas mel4kukan aktiviti berb4sikal.

ARTIKEL MENARIK:“Walau Pipi Saya Bernanah Kenapa Saya Upload Dan Share..”Walau Org Ketawa Tapi Safiey Illias Luah Sebabnya
loading...




Emran dilihat berb3za dengan rambut panj4ng dan mis4i teb4l yang hamp1r menvtup mulutnya. Susvan itu, r4ta-r4ta net1zen berpendapat pen4mpilannya itu jauh berbeza dib4ndingkan ketika bersama Laudya sebelum ini dan dikatakan tidak tervrus sel3pas berc3rai.


loading...


Laudya dan Engku Emran berk4hwin pada 8 September 2017 di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Pas4ngan ini tidak dikurn1akan cahaya mata.

Ada saja tak k3na di mata net1zen, tak kis4hlah bagaimanapun pen4mpilan Emran, kita doakan yang baik-baik sahaja buat bek4s suami Laudya itu.

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami 

Sumber : Rotikaya via Media News


-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post