Ustaz Haslin Mohon Kepada Rakyat Malaysia Untuk Terus Doakan Kesihatan Ustaz Kazim Yang Sedang ‘Bertarvng’

Terdahulu, ramai yang sedia maklum mengenai tahap kesihatan penceramah terkenal, Dato’ Ustaz Kazim Elias, yang tidak menentu dan sering kali terpksa dikejarkan ke h0spital.

Ustaz Haslin Mohon Kepada Rakyat Malaysia Untuk Terus Doakan Kesihatan Ustaz Kazim Yang Sedang ‘Bertarvng’
Dalam perkongsian di Facebook Ustaz Kazim baru-baru ini, memaparkan penceramah itu kini berada di h0spital untuk menjalani proses angi0gram.

ARTIKEL MENARIK:Tular menteri dikatakan tak kuarantin selepas pulang dari Turki. Dan lebih mengejutkan ini keputusan ujian Covid19 terhadap seorang menteri
loading...


Ustaz Kazim mahu kenal pasti penyaklt

Proses angiogram merupakan prosedur yang dilakukan dengan bantuan sinar-X untuk memperlihatkan salvr drah arteri dan vena bagi mengenal pasti pvnca penyaklt beliau.

Ia digunakan untuk mendiagnosa salur drah pada kawasan badan yang merangkumi ot4k,lher, jantvng, parv-parv, abd0men, glnjal, pelvis, tangan dan kaki.

Tolong doakan untuk ustaz Kazim

Malah berita itu juga dikongsikan rakan dakwahnya, Ustaz Haslin Baharim, meminta agar orang ramai menitipkan doa agar urusan sahabatnya itu dipermudahkan.


Semoga dipermudahkan

 

Dalam pada itu, rata-rata pengikut serta kenalan Ustaz Kazim, mendoakan agar segalanya berjalan lancar dan berharap agar pendakwah kesayangan ramai itu diberi kesembuhan.


loading...






Diharapkan, segala urusan rawatan ustaz Kazim berjalan dengan lancar dan diberi kesembvhan agar dapat meneruskan aktiviti dakwahnya.

Sumber : Dato’ Ustaz Kazim Elias / ohmymedia

Via tranformasi via Dedah Media


-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post