Akhirnya terbongkar segala persoalan. Kantoi gambar dan video mesra ank tiri DS Siti Nurhaliza dengan bekas kekasih. Rupanya ini punca Aazief padam semua gambar dengan Rose di IG.

Sejak kebelakangan ni, warganet yang mengikuti Instagram Aazief Khalid dan Sharifah Rose mesti perasan Rose telah padamkan semua gambarnya bersama Aazief dan beberapa hari selepas itu pula, Aazief padamkan semua gambarnya di IG.

Akhirnya terbongkar segala persoalan. Kantoi gambar dan video mesra ank tiri DS Siti Nurhaliza dengan bekas kekasih. Rupanya ini punca Aazief padam semua gambar dengan Rose di IG.



Sejak itu, ramai yang tertanya-tanya adakah tindakan ini menunjukkan yang dorang dah tak bersama lagi? Macam yang ramai tahu, tahun lalu agak kecoh juga di media sosial bila bekas kekasih Aazief, Tyra Kamaruzzaman dikatakan selingkuh hingga hubungan dorang putus sebelum anak Datuk K ini menjalinkan hubungan dengan Sharifah Rose.

ARTIKEL MENARIK:Mengejutkan Balu Abam tengah meniaga cempedak goreng tepi jalan tiba tiba datang seseorang beli kat gerai Hidayah membuatkan Hidayah terkedu dan tergamam.
loading...


Pun begitu, selepas perbal4han tersebut, Tyra dan Aazief terus berkawan baik kerana dorang perlu menguruskan perniagaan BeauTyra sama-sama.

“Tah2 dia dah get back”

Namun, selepas warganet melihat Aazief dan Sharifah Rose mungkin dah tak bersama lagi, ada pula yang buat spekulasi Tyra adalah punca hubungan antara dorang ni retak. Siap tunjuk lagi gambar-gambar bukti mengatakan yang hubungan dorang ni lebih dari “business partners“.

Ada juga warganet yang menafikan perkara ini kerana ketika team building SimplySiti, Aazief, Sharifah Rose dan Tyra kelihatan baik dan tak nampak pulak macam brbalah. Di Instagram peribadi Tyra pula, dia sempat menafikan dakwaan mengatakan dia adalah punca hubungan antara Aazief dan Sharifah Rose putus.

Saya tak putuskan apa-apa hubungan.”

Sehingga kini, Aazief mahu pun Sharifah Rose masih belum mengeluarkan apa-apa kenyataan terbuka mengesahkan status hubungan mereka sekarang. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Lobak Merah


loading...


Dekat Ig Dah Tak De Gambar Berdua. Lama Menyepi Terkejut Rupa Rupa Rupanya Ini Yang Terjadi Dengan Hubungan Sharifah Rose Dan Aazief Khalid.

Sebelum ini personaliti media sosial Sharifah Rose dan Aazief Khalid mengakui sedang berkawan dan mengenali hati budi masing-masing. Malah anak kepada Datuk K itu juga pernah dilihat pergi bercuti bersama Sharifah Rose dan rakan-rakan lain ke Phuket, Thailand.

Bagaimanapun, sejak beberapa hari ini hubungan mereka mula menjadi buah mulut waragnet apabila masing-masing memadam gambar bersama di laman sosial Instagram (IG). Menerusi tinjauan Gempak, Aazief telah memadam semua postingnya di IG yang memiliki 204 ribu orang pengikut itu.

Baru-baru ini Sharifah Rose yang juga seorang model dan mengakui sedang hangat bercinta dengan anak tiri kepada Datuk Seri Siti Nurhaliza. Sharifah Rose juga mengakui sudah pun berkunjung ke rumah keluarga Aazief ketika sambutan Hari Raya yang lalu dan turut menganggumi keramahan dan kemesraan keluarga kekasihnya itu.

Difahamkan Sharifah Rose dan Aazief Khalid mula berkenalan setelah bertemu dalam sebuah majlis tahun lalu dan mula berhubung menerusia ruangan DM Twitter selepas pertemuan itu sebelum menjalinkan hubungan sebagai kekasih.

“Macam Heartbroken Je Caption…,” – Gaya Tudung Sharifah Rose Dikritik, Tiada Lagi Foto Aazief Khalid Di Instagram?

Gara-gara memuat naik yang seakan-akan menampakkan anak rambut, Instafamous, Sharifah Rose menerima reaksi pelbagai warganet. Foto yang memperlihatkan Rose sedang menghadiri sebuah acara itu turut disertakan dengan kapsyen yang turut jadi perhatian.

“Non of your concern,” tulisnya ringkas. Lalu, rata-rata warganet memintanya untuk mengenakan tudung dengan lebih baik dengan cara yang lebih berhemah selepas ini. Dalam pada itu, Rose juga dilihat turut memadam gambar bersama teman rapat juga merupakan anak tiri kepada penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza, iaitu Aazief Khalid di Instagram.

Bagaimanapun, sehingga kini masih tiada penjelasan yang dibuat oleh Rose berhubung perkara tersebut. Sumber: Instagram Sharifah Rose

“Apa lagi kawen lah!” – Sebab Terlupa Nak Beli, Aazief Terus Subscribe Pad Hantar Ke Rumah Sharifah Rose Setiap Bulan

Malu nak belikan pad untuk mak, adik, kakak, isteri atau girlfriend is so yesterday okay! Untuk para lelaki yang masih malu nak keluar ke kedai untuk beli tuala wanita, mungkin boleh cuba cara Aazief ni. Hubungan percintaan antara anak Datuk K, Aazief Khalid dan Sharifah Rose bukanlah rahsia lagi. Semalam, Sharifah Rose ada memuatnaik gambar di Twitter menunjukkan bungkusan pad organik yang dibelikan Aazief untuk dihantar ke rumahnya pada setiap bulan. Awhhh

Menurut Sharifah Rose, haritu dia terlupa nak beli pad, tanpa disuruh (mungkin) Aazief telah mengambil inisiatif untuk subscribe pad mesra alam dan ia akan dihantar ke rumah Sharifah Rose setiap bulan. So, lepasni tak ada isulah kalau buah hatinya ni terlupa lagi. Bukan je Sharifah Rose yang terharu dengan tindakan Aazief ni, warganet pun turut sama cair tau. Siap ada yang suggest dorang kahwin cepat lagi! Haa lepas ni takde alasanlah lelaki malu nak belikan pad eh. Boleh buat online je!

“Ia 10 minit paling bodoh dalam hidup” – Gambar freehair bercuti di Phuket bersama lelaki mirip anak Datuk K tersebar, Sharifah Rose mohon maaf

“WALAUPUN tiada alasan untuk apa yang saya lakukan, saya tetap mahu perjelaskan beberapa perkara mengenainya.” Demikian kata model hijabista, Sharifah Rose susulan penularan sekeping gambarnya yang tidak memakai tudung sewaktu bercuti di Phuket, Thailand, baru-baru ini.

Menerusi kenyataan yang dimuatnaik di Twitter miliknya pada malam Rabu, Sharifah Rose yang juga bergelar Instafamous itu berkata gambar yang tersebar itu diperoleh daripada IG Story salah seorang rakannya yang turut sama bercuti di pantai peranginan tersebut.

“Dalam ‘screen sht’ tersebut, saya dilihat tidak memakai hijab. Biar saya jelaskan. Saya pergi ke pantai pada hari tersebut. Ini gambar kami di pantai. “Sebagaimana anda dapat lihat, saya mengenakan pakaian sesuai. Baju berlengan panjang, seluar panjang dan topi untuk menutup rambut. “Topi saya basah jadi saya pun, tanpa berfikir, membukanya sekejap untuk mengeringkannya. Apa yang saya tahu sepanjang 10 minit saya melepaskan rambut, IG story itu diambil tanpa pengetahuan saya.

Penjelasan Sharifah Rose yang dimuatnaik di Twitter. “Ia adalah tempoh 10 minit paling bodoh dalam hidup dan saya sedar sekarang bahawa apa jua boleh berlaku dalam jangka masa selama 10 minit. Ia satu kesilapan dan saya belajar daripadanya,” jelas model berusia 22 tahun itu dalam bahasa Inggeris.

Bagaimanapun menurutnya, percutian tersebut diketahui oleh kedua-dua orang tuanya dan mendapat keizinan mereka. Dalam masa yang sama, model itu turut memohon maaf kepada kepada para pengikutnya di laman sosial susulan insiden tersebut.

“Dari jauh di dasar hati, saya benar-benar minta maaf kerana mengecewakan kalian,” katanya lagi sambil meminta mana-mana pihak yang mempunyai gambar tersebut untuk memadamkannya daripada laman sosial masing-masing. 

Antara komen warganet terhadap posting terbaharu model tersebut.

Sementara itu menerusi ruangan komen, warganet memberikan reaksi yang pelbagai terhadap posting berkenaan. Ada yang mengkritik model tersebut malah menyifatkannya sebagai pengajaran Tuhan, namun tidak kurang ada juga yang memberikan kata-kata semangat buatnya.

Pada Rabu, gambar Sharifah Rose yang tidak mengenakan tudung sewaktu bercuti bersama rakan-rakannya, menjadi tular di laman sosial. Dalam gambar yang sama juga, kelihatan seorang lelaki mirip anak tiri kepada Datuk Seri Siti Nurhaliza, iaitu Aazief Khalid.

Susulan itu, warganet khususnya pengikut model berkenaan meminta penjelasan daripadanya. Nama Sharifah Rose juga menduduki carta teratas dalam senarai trending di Twitter malam Rabu. Sharifah Rose sebelum ini pernah menjalinkan hubungan cinta bersama penyanyi Ismail Izzani, namun hubungan itu terputus pada 2018. Model itu kini dikatakan bercinta dengan Aazief. 

via apampink
-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post