Bertutur dalam bahasa inggeris sepenuhnya. Warganet nekad kritik satu rakaman video Hanis Zalikha sampai dia pula dikritik dengan warganet yang lain

Pelakon dan hos, Hanis Zalika ada berkongsi satu rakaman video ketika sedang berkongsi satu resepi makanan sarapan pagi menerusi Instagram. Berkongsi resipi mudah, Hanis turut mengakui mereka sekeluarga sangat menggemari menu berkenaan.

Bertutur dalam bahasa inggeris sepenuhnya. Warganet nekad kritik satu rakaman video Hanis Zalikha sampai dia pula dikritik dengan warganet yang lain
“Siapa nak cuba resepi ni untuk breakfast? Blueberries kan selalu orang buat makan camtu je atau paling2 letak dalam yoghurt atau cake. Macam mana kita nak bagi seisi rumah makan blueberries setiap hari.

ARTIKEL MENARIK:Kumin hembuskan nafas terakhirnya semalam. Rakan baiknya dan isteri perjelaskan situasi sebenar punca pemergian Kumin yang meraih perhatian ramai
loading...


“I came up with this recipe and kitorang semua sangat sangat suka, nak makan setiap pagi! Senang nak buat and boleh simpan banyak. Pagi-pagi sapu je kat roti!

“If you’re like me jenis suka combination savoury (masin) & sweet (manis), akan terasa yummy yummy sangat dish ni. Kita namakan dia Cheesy Blueberry Garlic Spread! Hanis guna blueberries dari US Highbush Blueberries.


“So setiap hari ada tambahan vitamins & mineral intake untuk seisi keluarga! #USHighbushBlueberries #YourBerryBestFriend @littlebluedynamos,” tulisnya. Menerusi rakaman video berkenaan, isteri kepada pelakon Hairul Azreen ini kelihatan bertutur dalam bahasa Inggeris sepenuhnya.

Lantas, terdapat seorang individu yang memberi kritikan terhadap perkongsian ibu kepada dua orang cahaya mata ini. “Tak tau gunakan bahasa Malaysia ke..,” tulis individu terbabit di ruangan komen. Bagaimanpun, terdapat respon peminat lain yang memberi reaksi tindakan individu tersebut. Video: Instagram Hanis Zalikha

Sebak Lihat Pencapaian Anak. Hanis Zalikha Bongkarkan Anak Dia Sudah Pandai Membuat Sesuatu Ini Sampai Warganet Pun Kagum Dengan Telatah Anak Dia

Dalam ramai-ramai anak selebriti, boleh dikatakan anak kepada pasangan selebriti popular Hanis Zalikha dan Hairul Azreen iaitu Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah antara yang menjadi perhatian ramai. Ramai yang suka melihat telatah dua beradik itu yang bijak dan pandai mengikut teladan ibu bapanya. Baru-baru ini perkongsian Hanis menjadi perhatian ramai apabila anak sulungnya, Yusuf meminta untuk belajar cara berwuduk. Menerusi Instagram, Hanis berkongsikan anaknya berusia 4 tahun itu datang ke bapanya untuk bertanyakan sama ada boleh mengajarnya untuk mengambil air wuduk.

Pertanyaan anaknya itu sekaligus membuatkan Hanis berasa sebak seketika ketika dia di dalam bilik mendengar permintaan tersebut.Perkongsian tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada waraganet turut berasa terharu dengan permintaan anak pasangan selebriti itu. Malah, ramai yang memuji Yusuf seorang anak yang cerdik. Dalam pada itu, ramai yang mendoakan agar Yusuf akan membesar menjadi anak yang soleh dan terus berbakti untuk ibu dan bapanya suatu hari nanti.-rotikaya

Akhirnya terbongkar jantina anak Fazura bila tiba tiba Hanis Zalikha komen macam ni. Tak sangka rupanya ini jantina anak Fazura buat ramai teruja.

Akhirnya terbongkar jantina ank Fazura bila tiba tiba Hanis Zalikha komen macam ni. Tak sangka rupanya ini jantina anak Fazura buat ramai teruja. PELAKON popular Fazura berkongsi berita gembira apabila kini hamil anak pertama hasil perkahwinan dengan suaminya yang juga pelakon Fattah Amin. Fazura berkata, kandungannya kini berusia empat bulan dan dia menyifatkan sekarang masa paling tepat untuk mereka menimang cahaya mata.

“Selepas melayari perkahwinan selama dua tahun, saya dan suami Fattah Amin ingin berkongsi berita yang amat mengembirakan. Insya-Allah dengan izin Allah kami bakal menimang cahaya mata kami yang pertama. “Kandungan saya kini dalam bulan keempat. Alhamdulillah, kami sentiasa yakin dengan peraturan Allah dan sesungguhnya ini adalah waktu paling tepat bagi kami dikurniakan zuriat yang amat membahagiakan ini,” katanya.

Pelakon itu turut bersyukur terhadap doa daripada semua pihak sepanjang mereka melayari kehidupan berumah tangga. “Tiada yang lebih diutamakan dalam hidup kami sekarang melainkan yang tersayang. Kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sentiasa mendoakan dan memberikan ucap selamat kepada kami selama ini. “Kami amat mensyukuri setiap detik dalam fasa ini dan hari-hari indah yang akan datang,” katanya. Fazura dan Fattah bernikah pada 27 November 2017 dalam sebuah majlis tertutup yang berlangsung di sebuah hotel terkemuka di ibu negara.


loading...


Gambar Tak Sangka Fattah Amin Kantoi Dengan Tiz Zaqyah Dalam Kereta. Terkejut Ini Reaksi Fazura Bila Nampak Situasi Itu.

Abdul Fattah bin Mohd Amin, yang dikenali sebagai Fattah Amin adalah seorang pelakon dari Malaysia. Dia terkenal kerana bermain sebagai Adrian, watak utama dalam drama Playboy Itu Suami Aku. Selepas penampilan sulungnya dikritik kerana kekurangan inventori sebagai pelakon, Fattah menunggu selama dua tahun untuk membuktikan bakatnya.,

Pada tahun 2015, Fattah secara amnya diterima sebagai pelakon kerana bertindak sebagai pelakon dalam beberapa drama seperti Bencinta, Rencana Cinta Tak Jadi dan peluang untuk mengembangkan bakat mereka ke Indonesia melalui telefilm yang saya Mengejar Cinta Ke Malaysia dan From Hater To Lover.

Dia meneruskan bakatnya sebagai Kapten Ejaz Fakhri bersama Neelofa dalam pertunjukan Suri Hati Encik Pilot dan Tengku Ian Uzzam bersama Fazura dalam Hero Seorang Cinderella. Dia juga berkahwin dengan pelakon Fazura. “Tahap Kebahagiaan Saya Sekarang Di Skala 100” Sudah dua tahun mendirikan rumah tangga bersama pelakon cantik Nur Fazura, pelakon Fattah Amin mengakui kehidupannya kini sangat bahagia. Ujarnya, disebalik kejayaannya, Fazura adalah wanita yang banyak mendorongnya dan sentiasa ada ketika susah mahu pun senang.

Jika diberi skala kebahagiaan, Fattah memberikan markah maksimum untuk menggambarkan kebahagiaan rumah tangganya. Kata Fattah lagi, kebahagiaan rumah tangganya itu atas doa peminat dan keluarga. “Kalau bagi skala bahagia 1 sehingga 10 tu, 10 la. Kalau 100 sehingga 100 tu, 200 peratus. Ini mungkin doa daripada peminat dan keluarga. Alhamdulillah Allah makbulkan. Saya bahagia dengan isteri saya.

“Fazura banyak membantu saya. Kan orang cakap, di sebalik kejayaan seorang lelaki ada wanita. Wanita itu adalah Fazura,” katanya kepada Media Hiburan. Ditanya mengenai soal zuriat, Fattah memberitahu dia dan Fazura menyerahkan soal itu kepada ketentuan rezeki dan meminta para peminat mendoakan agar mereka dipermudahkan untuk mendapat cahaya mata.

“Saya tak salahkan orang untuk tanya soalan itu. Bila kita tak kahwin orang tanya bila nak kahwin. Bila dah kahwin, orang tanya bila nak ada anak. “Kami sama-sama berusaha tapi rezeki itu datang daripada Allah Taala. Doakan supaya Fattah dan Fazura dapat baby tidak lama lagi,” katanya.- Sumber : Rotikaya

Fazura hamil empat bulan

PELAKON popular Fazura berkongsi berita gembira apabila kini hamil anak pertama hasil perkahwinan dengan suaminya yang juga pelakon Fattah Amin. Fazura berkata, kandungannya kini berusia empat bulan dan dia menyifatkan sekarang masa paling tepat untuk mereka menimang cahaya mata. “Selepas melayari perkahwinan selama dua tahun, saya dan suami Fattah Amin ingin berkongsi berita yang amat mengembirakan. Insya-Allah dengan izin Allah kami bakal menimang cahaya mata kami yang pertama. “Kandungan saya kini dalam bulan keempat.

Alhamdulillah, kami sentiasa yakin dengan peraturan Allah dan sesungguhnya ini adalah waktu paling tepat bagi kami dikurniakan zuriat yang amat membahagiakan ini,” katanya. Pelakon itu turut bersyukur terhadap doa daripada semua pihak sepanjang mereka melayari kehidupan berumah tangga. “Tiada yang lebih diutamakan dalam hidup kami sekarang melainkan yang tersayang. Kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sentiasa mendoakan dan memberikan ucap selamat kepada kami selama ini. “Kami amat mensyukuri setiap detik dalam fasa ini dan hari-hari indah yang akan datang,” katanya. Fazura dan Fattah bernikah pada 27 November 2017 dalam sebuah majlis tertutup yang berlangsung di sebuah hotel terkemuka di ibu negara.

Wajah Fazura makin berseri sejak hamil

SELEPAS mengumumkan berita kehamilannya pada 17 April lalu,  pelakon Nur Fazura ada berkongsi sekeping foto terbaharunya di Instagram. Dengan kapsyen ringkas ditulis, ‘Doctor’s appointment’ (Temujanji doktor), foto dimuat naik pada Jumaat lalu itu mendapat lebih 300,000 tanda suka termasuk lebih 6,000 komen daripada pengikutnya.

Rata-rata komen ditulis warganet terdiri di kalangan selebriti dan peminat itu, mengucapkan tahniah kepada Fazura serta tak kurang juga yang memuji keayuan wajahnya sejak hamil. Ada juga komen warganet yang mula membuat tekaan jantina bayi dikandungnya kini berdasarkan raut wajah Fazura yang berseri-seri. Pada pendedahan awal dibuat Fazura berkenaan kandungannya ketika berusia empat pada April lalu, dia menyifatkan sekarang masa paling tepat untuknya bersama suami, pelakon Fattah Amin menimang cahaya mata. “Selepas melayari perkahwinan kami selama dua tahun, saya dan suami ingin berkongsi berita yang amat mengembirakan. InsyaAllah dengan izin Allah SWT kami bakal menimang cahaya mata yang pertama.

“Alhamdulillah, kami sentiasa yakin akan peraturan Allah dan sesungguhnya ini merupakan waktu yang paling tepat bagi kami dikurniakan zuriat yang amat membahagiakan ini,” tulisnya. Pelakon filem Gol & Gincu itu turut bersyukur terhadap doa diberikan daripada semua pihak buatnya dan suami sepanjang mereka melayari kehidupan berumah tangga. Fazura dan Fattah bernikah pada 27 November 2017 dalam satu majlis tertutup dihadiri kekuarga dan kenalan rapat yang berlangsung di sebuah hotel terkemuka ibu negara.-ctto

via Era Kini


-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post