Mandi Pantai Sehari Sebelum Nikah, Bakal Pengantin HiIang DiteIan Ombak
loading...

Marang : Kegembiran seorang ahli Physio Therapist dari Cheras ke Marang Terengganu untuk melangsungkan majlis perkahwinan disana pada hari ini 26 Dec 20 berakhir dengan tr4gedi apabila didipercayai hiIang dilaut Iemas dibawa arus ketika mandi petang semalam.

Mandi Pantai Sehari Sebelum Nikah, Bakal Pengantin HiIang DiteIan Ombak

 


Harian Metro melaporkan Bakal pengantin lelaki itu dikhuatiri Iemas selepas mandi di Pantai Kelulut, di sini, petang semalam.

ARTIKEL MENARIK:“Terkej0t Adik Nik4h Dgn Kavm Sejenis.” Bila Jabatan Ag4ma Islam Negeri Si4sat, Ini yg Terjadi
loading...




Naim Hariri Kamaruddin, 31, dari Cheras, Kuala Lumpur datang bersama ahli keluarga ke daerah ini untuk melangsungkan pernikahan bersama pasangannya, Fatin Nabilah Huda Ismail, 27, hari ini.

Pasangan itu dijadualkan bernikah di kediaman Fatin Nabilah Huda di Kampung Surau Haji Mat Zin, Bukit Payong, pada 10 pagi.


Difahamkan, kejad1an dipercayai berlaku ketika mngsa dikatakan mandi sebelum ditarik ombak pada 6.40 petang.



loading...


Bapa pengantin perempuan, Ismail Awang, 61, berkata, dia yang sedang memasang khemah untuk majlis berkenaan dimaklumkan oleh anknya mengenai kejad1an menimpa tunangnya.


Kami bergegas ke tempat kejad1an selepas solat Maghrib dan berjumpa dengan ahli keluarga besan.

Kita reda dengan apa yang berlaku dan berharap mngsa segera ditemui, katanya ketika ditemui di lokasi kejadian.

Ismail berkata, pasangan itu bertunang bulan lalu selepas berkawan selama beberapa tahun.


Mereka sampai di sini semalam dan segala persiapan sudah dibuat,katanya.

Sementara itu, Ketua PoIis Daerah Marang, Deputi Superintendan Mohd Zain Mat Dris berkata, gerakan mencari dan menyeIamat (SAR) mngsa kini difokuskan di kawasan pesisir pantai dengan pencarian merangkumi jarak tiga kilometer dari lokasi mngsa dilaporkan Iemas.


Beliau berkata, keadaan laut bergelora dan ombak kuat menyebabkan selain keadaan cuaca yang gelap menyebabkan operasi dibuat pesisir pantai.

Katanya, operasi akan disambung pada 7 pagi hari ini, sama sama kita doakan agar Naim dijumpai, sungguh berat dugaan buat Fatin Nabilah serta keluarga segala persiapan telah dibuat, bakal suaminya hiIang dilaut semoga Allah permudahkan segalanya, Aamiin.

Sumber: HM, IBT



-----------------------------------------------------------------
loading...


Post a Comment

Previous Post Next Post