MichaeI Ang Kau Sedar Tak. Dua Kali Dah Aku Perasan Benda Ni, Bukti Pun Ada – Zarina AnjouIie
loading...

PeIakon Zarina AnjouIie dikenali di laman Instagram disebabkan content video di laman Instagram miliknya yang straight forward dalam menegur mana-mana individu tidak kira orang biasa atau selebriti tempatan sekali pun.

MichaeI Ang Kau Sedar Tak. Dua Kali Dah Aku Perasan Benda Ni, Bukti Pun Ada – Zarina AnjouIie

 


Terbaharu, menurut Zarina, ada segelintir yang menganggap diri mereka rasa terhi-na apabila dikaitkan dengan dirinya.

ARTIKEL MENARIK:Ziela Jalil Ditudvh Jadi Per@mpas, Sekali Anak Tiri Mula Buka Mulut Buat Ramai Terkejut
loading...


” Aku bukan nak perasan ke apa, ada yang kata hi-na bila dikaitkan dengan nama aku. Tapi korang guna nama aku untuk business aku tak hi-na pula?” kata Zarina dalam videonya itu.

Namun apa yang mengejutkan adalah, dalam video tersebut juga Zarina telah menyebut dengan jelas nama MichaeI Ang.

Secara tiba-tiba Zarina secara terbuka telah menegur kelakuan pengarah terkenal itu.

Kata Zarina, dia sering menerima maklumat bahawa MichaeI sering meniru content miliknya untuk dimuat naik dekat laman Instagram.

Sebelum ini pengarah tersebut pernah mengatakan beliau terhi-na apabila namanya berada di dalam kategori yang sama dengan Zarina iaitu kategori Selebriti Sensasi Sangat untuk Anugerah Drama Sangat.

” MichaeI Ang konon terasa hi-na dikaitkan dengan diri aku. MichaeI, kau sedar tak apa aku cakap, esoknya kau cakap jugak.

” Macam aku cakap artis tak ada duit, esoknya kau cakap jugak pasal tu.

” Kau sedar tak yang kau copycat aku? Anju kan hi-na, tapi kenapa copycate aku? Kenapa engkau MichaeI nak buat video sama macam aku?



loading...


” Dua kali tau aku perasan benda ni, tunggu kali ketiga dan keempat plak..Lepas tu bukannya kau nak tunggu beberapa bulan, tak sampai seminggu..bukti ada tau,” kata Zarina.


Tetapi apabila diselidik, video yang dimuat naik oleh MichaeI itu bertarikh pada November tahun lalu.

Tidak dapat dipastikan pula mengapa MichaeI berkata begitu di dalam video berkenaan dan mengapa baru hari ini Zarina menyuarakan perkara ini.

Namun dalam video tersebut memang betul MichaeI Ang secara jelas menyebut nama Zarina dan seolah-olah memperlekehkan Zarina.

MichaeI antaranya menyebut berasa ‘terhi-na’ kerana dicalonkan dalam kategori yang sama dengan Zarina.

” Assalamualaikum semua, nak bagitau korang yang aku nak gelak besar hari ini sebab semalam baru dapat tahu sebenarnya saya nominated (dicalonkan) untuk kategori Selebriti Sensasi Sangat.

” Sejujurnya tak tahu la aku patut bangga dengan nomination tu atau rasa ‘terhi-na’ sangat sebab Zarina AnjouIie pun ada dalam tu jugak. Yang penting, Diva AA… Aku sensasi, kau tak sensasi!” kata MichaeI Ang.

Apa pun, kita doakan sahaja semoga selepas ini MichaeI dan Zarina dapat berbaik.

 

 


Sumber:h0tfm.my, IG MichaeI Ang dan Zarina AnjouIie



-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post