Tular tentang perpisahan antara Nadia Brian dan bekas suami. Tak boleh berdiam akhirnya bekas suami Nadia Brian dedahkan punca dia mahu cepatkan berpisah.
loading...

BEKAS suami kepada Nadia Brian iaitu Muizz Nasruddin mengakui dia memfailkan perpisahan terhadap aktres tersebut pada Oktober tahun lalu dan mereka akhirnya berpisah secara sah pada Jumaat lalu.

Tular tentang perpisahan antara Nadia Brian dan bekas suami. Tak boleh berdiam akhirnya bekas suami Nadia Brian dedahkan punca dia mahu cepatkan berpisah.

 


Mahu memulakan kehidupan baharu tanpa berlengah, Muizz mengambil keputusan untuk melafazkan talak di hadapan saksi daripada dua belah pihak di kawasan perumahan Puchong.

ARTIKEL MENARIK:Tular foto Neelofa dan suami bersiar siar di Langkawi. Terkejut sekali ini tindakan terbaru polis terhadap Neelofa dan suami buat warganet tak sangka.
loading...


Bekas suami Nadia Brian mahu segera berpisah, tak sempat tunggu mahkamah – “Kami dapat move on dengan kehidupan”

“Saya failkan perpisahan pada Oktober tahun lalu. Namun kerana mahkamah mengambil masa untuk menetapkan tarikh perbicaraan, saya buatkan keputusan untuk melafazkan talak di luar mahkamah. Muizz memuat naik status memberi bayangan mengenai status dirinya.


“Dengan cara ini kami dapat move on dengan kehidupan. Lafaz talak itu dilakukan pada malam, Jumaat lalu di kawasan perumahan Puchong. Turut hadir saksi daripada dua pihak,” kata Muiz ketika dihubungi mStar. Menerusi laporan mStar pada Isnin, Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi mengesahkan dia dan bekas suaminya itu sah berpisah talak satu pada Jumaat lalu.

Kata pelakon berusia 31 tahun ini, perpisahan tersebut dilakukan di luar mahkamah seperti yang diminta oleh Muizz yang berusia 30 tahun. Saya doakan yang terbaik buat Nadia dan semoga dia dapat kebahagiaan yang dicarinya. Sebelum ini, Muizz turut memuat naik status di Instagram seakan-akan memberi bayangan mengenai status rumah tangga mereka dengan mengatakan dia ingin memulakan kehidupan baharu.

Dalam pada itu, Muizz berharap dia tidak dikaitkan lagi dengan Nadia selepas ini dan akan sentiasa mendoakan agar bekas isterinya menemui kebahagiaan yang dicari. “Saya harap kepada semua supaya jangan kaitkan saya bersama dia lagi. Saya doakan yang terbaik buat Nadia dan semoga dia dapat kebahagiaan yang dicarinya,” ujarnya.

Isu pergolakan rumah tangga pasangan ini hangat diperkatakan sejak Oktober lalu dan lebih mencetuskan tanda tanya apabila Muizz mendakwa Nadia berlaku tidak setia terhadapnya. Bagaimanapun pelakon drama Titian Takdir itu menafikan semua tuduhan yang dilemparkan terhadapnya sebelum ini malah menyifatkan ia sebagai ftnah semata-mata.

Di lamar di hadapan Menara Eiffel

Sebelum ini Brian mengumumkan telah menerima lamaran kekasihnya yang dikenali dengan Mu’izz Nasruddin dengan memuat naik sekeping gambar di akaun Instagram (IG) miliknya. Menerusi entri di IGnya, Nadia berkongsi gambar ketika dilamar kekasihnya semasa berada di hadapan bangunan Menara Eiffel, Paris. “Definitely YES,” tulisnya ringkas.


Terdahulu Menurut Muizz, dia sudah cuba sedaya-upaya menyelamatkan rumah tangga mereka, namun menemui jalan buntu. ” Status kami sehingga kini masih suami isteri, tapi hampir tiga bulan isteri tidak tinggal bersama di rumah saya. ” Saya tak pernah halau dia dan sudah berkali-kali meminta dia balik tapi dia tidak mahu,” katanya kepada Harian Metro.

Muizz yang berkahwin dengan Nadia kurang setahun lalu berkata, ketika ini isterinya tinggal di rumah ibunya. ” Saya cuba untuk menghubungi ibu dan keluarga dia untuk selesaikan masalah, tapi sia-sia. ” Saya cuba yang terbaik untuk menyelamatkan perkahwinan ini tapi dia tidak memberi kerjasama,” katanya.

Menurut Muizz, segala perkongsiannya di Instagram sebelum ini yang mengatakan dirinya dikhinati dan dianiya itu adalah benar. ” Perkongsian di Instagram sebelum ini memang benar. Saya dihiina, dihalau, dikhinati dan dianiya.

Ada bukti isteri berlaku tidak setia

” Saya ada bukti yang cukup mengatakan isteri saya berlaku tidak setia terhadap saya. ” Saya ambil keputusan untuk keluarkan kenyataan sebab dia sudah berlebihan dengan memalukan saya dan tidak menghormati saya sebagai suami serta keluarga saya.

” Dalam masa sama, dia memberitahu orang dalam industri hiburan semua yang berlaku adalah salah saya kerana tak sediakan kehidupan yang dia mahukan. ” Saya sangat-sangat kecewa,” katanya yang melihat perpisahan adalah pilihan terakhir yang dimilikinya.

Terdahulu menerusi laporan Harian Metro , Muizz enggan mengulas mengenai dakwaan pelakon Aidit Noh menjadi orang ketiga dalam hubungan mereka. Muizz juga sebelum ini ada memuat naik gambar dan kapsyen berbaur kekecewaan sehingga mengundang pertanyaan dalam kalangan warganet berhubung status rumah tangga mereka. Muizz dan Nadia mendirikan rumah tangga pada 9 November tahun lalu di Magica Hall, Shah Alam selepas dua tahun berkenalan.

Lama Menyepi Akhirnya Nadia Brian Tampil Bersuara Dedahkan Sah Berpisah Dengan Suami Talak Satu. Terkedu Rupa Rupanya Ini Punca.

SELEPAS beberapa bulan berdepan 1su pergolakan rumah tangga, akhirnya pelakon Nadia Brian mengesahkan dia dan suami iaitu Muizz Nasruddin sah berpisah talak satu pada Sabtu lalu. Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi, 31, memberitahu perpisahan itu dilakukan di luar mahkamah seperti diminta oleh Muizz.

“Muizz sudah lafazkan talak kelmarin tepat pukul 8.20 malam. “Perpisahan kami dilafazkan di luar mahkamah seperti yang diminta bekas suami. “Dah selesai semuanya. Alhamdulillah saya okey,” katanya. Isu pergolakan rumah tangga pasangan ini hangat diperkatakan sejak Oktober lalu.

Lebih mencetuskan tanda tanya, Muizz turut mended4hkan Nadia didakwa berlaku tidak setia terhadapnya. Bagaimanapun pelakon drama Titian Takdir itu menafikan semua tudhan yang dikatakan terhadapnya sebelum ini malah menyifatkan ia sebagai fitnh semata-mata.

Memegang status baharu, pelakon filem Ratu Kala Jengking: Puteri Kernda ini berkata fokusnya kini lebih terarah kepada kerjaya seni dan keluarga. Lebih-lebih lagi, tanggungjawabnya terhadap ibu dan nenek yang perlu diberi perhatian utama.

“Sekarang nak lebih fokus pada kerjaya dan keluarga. Saya nak jaga ibu dan nenek. “Nenek ada lagi jadi kena berbakti lebih pada orang tua,” ujarnya. Nadia dan Muizz berkahwin pada 9 November 2019 dan mereka tidak dikurniakan cahaya mata.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: MSTAR

Nadia Brian Dedahkan Dapat Tawaran Berlakon Peringkat Antarabangsa. Mengejutkan Bila Dia Dapat Watak Untuk Tidak Berbaju. Sekali Ini Tindakan Nadia Buat Warganet Terkedu.

Sudah menjadi impian setiap pelakon untuk muncul di peringkat antarabangsa, namun pelakon Nadia Brian memaklumkan dia terpaksa menolak tawaran berlakon dalam drama bersiri 12 episod di Hollywood. Menurut Nadia dia terpksa menolak tawaran berkenaan kerana memerlukan dirinya untuk tidak berbaju.

Nadia berkata, pada awalnya dia sangat gembira apabila menerima tawaran berkenaan namun bertukar kecewa apabila mendapati wataknya perlu tidak berbaju dalam beberapa adegan panas. “Ia lebih daripada adegan bercm. Mungkin adegan tdak berbaju di Hollywood bukan satu masalah besar tetapi saya tidak mampu melakukannya.

“Saya mungkin berpakaian menjolok mata tapi saya takkan tanggalkan pakaian di set untuk melakukan adegan pan4s untuk satu platform ‘streaming’ di Hollywood,” katanya. Enggan menerima tawaran tersebut, Nadia berkata watak itu akan mencalarkan imej dan reputasi dirinya serta nama baik keluarganya.

“Saya akui, semua pelakon memiliki impian untuk berlakon di Hollywood. Tapi kita Melayu dan Muslim, budaya kita tak sama dengan di Hollywood,” katanya. Dalam pada itu, Nadia berkata jika dia menerima tawaran tersebut, jadual penggambaran akan bermula bulan ini selama enam bulan di Ireland, namun menggangap bukan rezekinya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: ROTIKAYA



loading...


Hati Dah Tak Bahagia. Nadia Brian Tak Sabar Nak Selesaikan Kemelut Rumahtangga. Mengejutkan Ini Keadaan Terkini Rumahtangga Dia Dan Suami.

KUALA LUMPUR: Jauh di sudut hati, pelakon kontroversi, Nadia Brian mendambakan kebahagiaan apabila memilih membina mahligai rumah tangga bersama insan dicintai. Tidak terdetik di hatinya, berkahwin untuk berpisah.

Namun, takdir menentukan segala-galanya. Umumnya mengetahui, pergolakan hubungan berlaku antara Nadia dan suaminya, Muizz Nasruddin sejak Oktober lalu. Tidak sampai setahun hidup bersama, mahligai rumah tangganya bagaikan retak menanti belah.

Lebih panas, suami mendakwa Nadia berlaku tidak setia bersama dua lelaki lain. Jalan terakhir tentunya perpisahan apabila masing-masing tidak mencari penyelesaian. Nadia atau nama sebenarnya, Nadia Najwa Mohamed Rashidi, 29, mengesahkan suaminya sudah memfailkan kes perpisahan di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur pada 2 Oktober lalu.

Bagaimanapun, sebutan perbicaraan yang ditetapkan pada 3 November lalu ditangguhkan kepada satu tarikh yang belum diketahui disebabkan fasa Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB). “Jika hubungan lebih membawa kemudaratan, pepisahan dilihat jalan penyelesaian terakhir yang dibenarkan jika sesama pasangan tidak lagi boleh meneruskan apa yang dimulakan.

“Buat apa mahu menipu diri apabila sudah tidak bahagia hidup bersama? Gelaran janda ini bukan satu status yang boleh dibanggakan, apatah lagi, dimalukan. “Suratan ini adalah ketentuan Allah. Apa yang berlaku boleh menjadi pembakar semangat untuk saya menjadi manusia lebih baik,” katanya kepada BH Online.

Pelakon yang mula diperkenalkan menerusi drama Akulah Balqis itu berkata, dia mahu belajar daripada kesilapan. “Apa yang berlaku dijadikan pengajaran. Malah, saya bersedia berdepan apa juga dugaan. Saya sedar soal kebahagiaan kita tentukan, bukan orang lain.

“Buat apa nak teruskan perhubungan sekiranya tidak bahagia. Saya percaya pasti ada jalan untuk saya memperbaiki kehidupan pada masa akan datang,” katanya. Nadia Brian tidak sabar menyelesaikan kemelut rumah tangganya dengan suami, Muizz Nasruddin dan menanti tarikh sebutan perbicaraan. – Foto IG Muizz Nasruddin

Nadia berkata, dia tidak sabar untuk menyelesaikan kemelut rumah tangganya dengan segera. “Jika boleh, saya sudah tak mahu mengingati lagi kisah duka yang berlaku. Malah, saya harap rakan media dan blogger tidak lagi menggunakan gambar saya dan suami, selepas ini.

“Saya tak mahu memburukkan sesiapa. Manusia tiada yang sempurna dan itu juga bukan alasan untuk menghukum manusia lain. Kita sendiri pun belum tentu 100 peratus baik. “Kalau rasa diri sempurna, mungkin dia tak sesuai dengan saya. Saya harap kami boleh ‘move on’ dan belajar dari kesilapan,” katanya.

Wanita kelahiran Kangar, Perlis itu berkata, dia mahu untuk mencari kebahagiaan dan hidup tenang, selepas ini. “Saya rela hidup sendirian jika belum bertemu pengganti yang sesuai. Buat apa saya terusan berdepan dengan situasi yang sama jika terus melukakan hati.

“Saya tak nak pisang berbuah dua kali dalam hidup. Bagaimanapun, siapa kita mahu takdir hidup. Kita hanya mampu merancang, Allah juga menentukan. Bagaimanapun, saya tetap berusaha mencari jalan atau ruang yang lebih baik untuk dalam kehidupan.

“Cuma, sebagai manusia, jangan takut memilih jalan hidup yang baik,” katanya. Aktres Nadia Brian bakal muncul menerusi drama Lelakimu Yang Dulu, arahan Eon Suhaimi, siaran TV3. Selainnya, drama rantaian yang mengisi slot Akasia itu turut menampilkan Sharnaaz Ahmad, Nelydia Senrose, Redza Rosli, Ungku Hariz, Reen Rahim, Ezzaty Abdullah, Afiq Muiz dan ramai lagi.

Tengah Hangat Cerita Pasal Nadia Brian Sekali Tiba Tiba Pengarah Buka Mulut Cerita Tentang Perangai Sebenar Nadia Yang Ramai Tak Tahu.

PERG0LAKAN rumah tangga membabitkan pelakon Nadia Brian dan suami Muizz Nasruddin sedikit pun tidak mengganggu kerjaya seni aktres berusia 29 tahun itu. Nadia yang kini sibuk menjalani penggambaran drama Aku Yang Kau Gelar Isteri untuk siaran slot Samarinda TV3 dilihat bersikap profesional dan tahu membezakan antara kerjaya dan hal peribadi.

Perkara ini didedahkan oleh penerbit dan pengarah drama tersebut iaitu Shuhaimi Lua yang memaklumkan penggambaran berjalan lancar meskipun teraju utamanya itu berdepan ujian rumah tangga. “Tipulah kalau saya tak tahu apa berlaku!

Dia ada bercerita kerana kami memang rapat sejak awal karier dia lagi tapi apa yang saya boleh kata dia tak bawa masalah itu ke set saya, semua pelakon ceria macam biasa, tak nampak lagi mengg4nggu proses penggambaran.

“Sebenarnya kontrversi rumah tangga Nadia ini dah bermula sejak penggambaran drama Rudy Vs Julie (RTM)… semasa itu dah hangat orang memperkatakan mengenai hal ini. “Namun dia masih mampu jadi profesional semasa berlakon

dan tak bawa masalah itu ke lokasi penggambaran. Saya ada bagi nasihat kena berjumpa dan berbincang untuk cari jalan penyelesaian… ada sahaja artis lain yang berdepan masalah rumah tangga tapi pengakhirannya mereka baik-baik sahaja,” katanya kepada mStar.

Pada 16 Disember lalu, pelakon filem Ratu Kala Jengking: Puteri Kernda ini mengesahkan suaminya sudah memfailkan kes perpisahan di mahkamah syariah. Isu membabitkan pasangan ini mula diperkatakan oleh warganet sejak Oktober lalu dan Muizz dilihat lebih lantang berkongsi mengenai permasalahan rumah tangga mereka.

Bagaimanapun, sehingga kini Nadia masih mendiamkan diri daripada media dan hanya meluahkan kekecewaan menerusi laman Instagram. Nadia dan Muizz mendirikan rumah tangga pada 9 November 2019 dan masih belum dikurniakan cahaya mata.

Sering bekerjasama dengan pelakon yang dihimpit pelbagai kontrversi, Shuhaimi berkata isu panas membabitkan mereka sama sekali tidak menjejaskan drama arahannya itu. “Sebenarnya saya terkejut sebab setiap kali mengarah atau menerbitkan drama atau telefilem pasti ada antara pelakon saya terbabit kontrversi… tiba-tiba mereka ada isu atau kontrversi!

“Saya tak pandang dari sudut negatif, saya kira ia membantu dari sudut publisiti kerana drama dan pelakon akan sebutan. Saya okay sahaja asalkan pelakon tak bawa masalah di set! “Lagipun peminat sekarang dah pandai menilai, mereka fokus dengan karya atau drama dan ketepikan hal peribadi pelakon kerana bagi saya kalau drama itu best mesti mereka akan tengok… jadi pada saya kontroversi yang membabitkan seseorang artis sama sekali tidak menjejaskan sesebuah drama!” ujarnya.

Selain Nadia, drama seram terbitan Tanah Beris Film Production ini turut dibintangi oleh Datuk Adi Putra, Lana Nodin dan Sharifah Sakinah. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Mstar

Lelaki Yang Check In Hotel Dengan Nadia Brian Tu Boleh Dikenakan Tindakan. Akhirnya Muizz Tampil Bersuara Lantang Bongkarkan Sebabnya Buat Orang Ramai Terkejut.

Semalam, peminat hiburan seni tanahair dikejutkan dengan berita mengenai dkwaan suami Nadia Brian yang mendkwa melihat sendiri isterinya di bilik hotel di Cyberjaya bersama seorang lelaki. Muizz Nasruddin mendedahkan perkara itu berhubung keputusan memfailkan perpisahan di Mhkamah Syariah Wilayah Persekutuan, pada 2 Oktober lalu.

Kata Muizz, sukar untuk dia maafkan perbuatan tak setia isterinya dan sekiranya tidak lepaskan Nadia, dia akan dianggap sebagai leIaki dyus. Umum mengetahui kisah rumahtangga Nadia Brian dan suaminya yang dikatakan bergolak sejak Ogos lalu. Sementara pada Oktober lalu, Muizz turut mendedahkan isterinya telah tak setia dengan dua orang lelaki. Sehinggalah kemuncaknya semalam apabila Muizz mendedahkan sesuatu yang mengejutkan peminat pelakon itu.

Lelaki bawa Nadia Brian boleh dikenakan tndakan ini

Muizz turut memberitahu tndakan lelaki yang membawa Nadia adalah satu ksalahan dan boleh ditdh. ” Sekiranya siasatan selesai, apa yang dilakukan leIaki ini adalah satu kesalahan dan boleh ditdh di bawah Sksyen 498 iaitu memikat atau membawa pergi atau menhan seseorang perempuan yang bersuami dengan niat tak elok.” kata Muizz.

Berdasarkan semakan, sabit kesaIahan si pelaku boleh dpnjara selama tempoh yang boleh sampai dua tahun, atau dengan dnda, atau dengan kedua-duanya. Sekiranya si pelaku telah membawa isteri orang ini sebanyak tiga kali, maka dia didkwa dan pertdhan dibacakan sebanyak 3 kali mengikut tarikh-tarikh keslahan berbeza.

Ini bermakna balasan lebih berat berbanding jika satu pertdhan. Sebelum itu, Muizz berkata, dia turut membuat Iaporan di Ibu Pejabat PoIis Daerah Sepang dan Balai PoIis Cyberjaya pada 6 Oktober lalu. ” Saya ada bukti yang secukupnya. Apa yang paling penting saya nampak dengan mata kepala saya sendiri,” katanya.

Menurut Muizz, dia kesal apabila isterinya masih cuba berselindung walaupun sudah mengakui kesilapannya. ”Saya sudah menunjukkan bukti-bukti yang saya ada kepada isteri dan keluarganya. Isteri saya pun mengaku kesilapannya kepada saya.

”Adakah itu masih ftnah? Kenapa tidak nafikan kenyataan saya? Sudah sudahlah berlagak sebagai sasaran di media sosial untuk menunjukan yang saya ini jhat. Kenapa masih menegakkan benang basah? ”Saya tidak berhasrat untuk mengaiibkan isteri tetapi saya harus bersihkan nama dan maruah saya dan keluarga.

” Saya juga harap ini dapat dijadikan satu pengajaran kepada mereka yang kena macam saya kerana ada undng-undng yang boleh membantu kita. ”Saya ingin episod ini berakhir secepat mungkin supaya saya boleh meneruskan kehidupan. Kebenaran itu pasti. Insya-Allah,” katanya.

Sebelum ini , menerusi sebuah Iaporan media, Nadia mengesahkan suaminya, Muizz sudah memfailkan perpisahan di mhkamah. Perkara terbabit dikongsi Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi, 29, dalam satu temu bual bersama program Melodi, kelmarin.

Nadia dan Muizz diijabkabulkan sebagai suami isteri pada 9 November tahun lalu. Sementara itu, usaha Harian Metro menghubungi Nadia bagi mendapatkan komennya tidak berjaya apabila dia tidak membalas mesej WhatsApp. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : https://mediabawang.net/check-

Dikatakan Kantoi Dengan Suami Ada Lelaki Lain. Sekali Nadia Brian Tampil Bersuara Gesa Suami Untuk Lafazkan Talak. Rupanya Ini Punca Buat Warganet Terkedu

Kuala Lumpur: “Saya sudah tawar hati dengannya. Banyak juga kerenah Muizz yang tak dapat saya kongsikan demi menjaga aibnya. Saya harap di mahkamah nanti Muizz akan terus melafazkan untuk berpisah,” kata pelakon Nadia Brian mengenai isu pergolakan rumah tangga dengan suaminya, Muizz Nasruddin.

Nadia ketika dihubungi berkata, dia berharap masalah itu dapat diselesaikan dengan cepat. “Saya harap semua ini dapat diselesaikan cepat supaya masing-masing boleh teruskan kehidupan. Tak nak simpan perasaan dendam yang tak habis,” katanya.

Dalam pada itu, Nadia turut menafikan sekeras-kerasnya dia tak setia terhadap suaminya sepanjang perkahwinan mereka.v“Biar Allah saja tahu perkara yang sebenar. Mengenai tak setia saya menafikan sekeras-kerasnya.

Saya tidak buat benda tu sepanjang tempoh perkahwinan dengan Muizz,” katanya yang memohon maaf tidak dapat menjawab panggilan atas urusan yang tidak dapat dielakkan sebelum ini. Nadia berkata, Muizz memang sudah failkan di mahkamah dan mereka kini sedang menunggu tarikh untuk ke mahkamah.

Harian Metro sebelum ini melaporkan Muizz sudah memfailkan perpisahan di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, di sini, pada 2 Oktober lalu selepas mendkwa melihat Nadia bersama seorang lelaki di bilik hotel di Cyberjaya.

Muizz berkata, sekiranya dia terus berdiam diri dan tidak lepaskan isterinya, dia akan dianggap sebagai lelaki dayus. Isu pergolakan rumah tangga pasangan terbabit hangat diperkatakan sejak Oktober lalu. Nadia dan Muizz diijabkabulkan sebagai suami isteri pada 9 November tahun lalu.

sumber : hmetro

Sudah Failkan Perpisahan. Nadia Brian Akhirnya Dedahkan Status Hubungan Dia Dan Suaminya Dan Dia Berharap Segala Urusan Dipermudahkan

Sebelum ini, pergolakan yang berlaku dalam rumah tangga pelakon terkenal, Nadia Brian dan suami telah mendapat liputan hangat dari media tempatan. Bukan itu sahaja, pasangan ini juga dikatakan sudah tinggal sebumbung.Terbaru, Nadia telah membuka mulut dan mendedahkan kepada umum mengenai status hubungannya dengan suami, Muizz Nasruddin.

Menerusi laporan yang dipetik daripada Kosmo Online, Nadia mengesahkan bahawa suaminya telah memfailkan kes perpisahan mereka di mahkamah dan masih menunggu tarikh perbicaraan. Walaupun begitu, pelakon ini tidak mendedahkan punca sebenar suaminya itu bertindak sedemikian.

Ya, dia sudah failkan perpisahan dan kini tunggu tarikh untuk kami hadir ke mahkamah. Status sekarang, pihak sana sudah failkan cuma mahkamah belum buka sebab pandemik Covid-19. Kemudian baru saja beroperasi semula pada 6 Disember lalu dan sekarang menunggu tarikh.Alhamdulillah setelah memberi ruang, kini saya menjawab status saya sekarang. Doakan semuanya dipermudahkan. Setiap apa yang berlaku mesti ada hikmah. Ftnah, kata-kata yang tak baik kepada saya dan juga kepada keluarga saya, saya tak akan maafkan kecuali datang mohon maaf kepada saya.

Sementara itu, Nadia Brian menerusi akaun Instagramnya sebelum ini berharap agar segala urusan dipermudahkan selain menegaskan dia tidak akan memaafkan orang yang melemparkan ftnah terhadap diri dan keluarga kecuali individu tersebut datang memohon maaf kepadanya.Sumber: Kosmo Online, Nadia Brian

Warganet Berani Kritik Penampilan Nadia Brian Sejak Kebelakangan Ini Nadia Brian Ulas Lebih Lanjut Susulan Foto Dan Video Ketika Melakukan Aktiviti Sukan Jadi Bualan Warganet

Sejak akhir akhir ini,pelakon Nadia Brian enggan mempedulikan kritikan warganet yang mengatakan penampilannya semakin terdedah. Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi,29 jelaskan yang dia merasa apa yang ditampilkan kepada umum tidak sepatutnya dijadikan isu.

“Jujurnya saya selesa menjadi diri sendiri, malah mereka yang mengenali saya pasti tahu saya jenis yang bagaimana.“Rasanya apa yang saya pakai dan tunjuk dalam media sosial tidaklah terlalu sksi sebenar­nya. Apa yang penting, pemakai­an saya tidak seteruk yang boleh memalukan keluarga atau diri sendiri,” katanya ketika dihubu­ngi Kosmo! baru-baru ini.

Kata pelakon drama Titian Takdir, kritikan warganet mungkin kerana dia sering memuat naik foto dan video ketika melakukan aktiviti sukan seperti bersenam.“Apabila orang tengok aksi dan baju ketika itu, terus dicop sksi.“Sebenarnya isu sksi ini saya sudah kena sejak dahulu lagi, tetapi sejak akhri-akhir ini bangkit semula cerita ini, mungkin sebab bersenam,” katanya.

Dalam pada itu, Nadia turut memohon doa agar dirinya dapat berubah ke arah yang lebih baik.Terdahulu, beberapa foto dan video Nadia menerusi Instagram serta TikTok menjadi tempat warganet meluahkan rasa tidak puas hati dengan cara pema­kaian pelakon tersebut yang dikatakan semakin sksi dan tidak sesuai dengan status sebagai seorang isteri.-K! ONLINE



Kredit -

-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post