King Coco Sudah Sah Bercerai, Sekali Caprice Ingin Video Call King Coco Dalam Bilik Air

King Coco mengesahkan dirinya kini sudah bercerai dengan suami, Azrin Anas Abdul Shukor.Dedah King Coco atau nama sebenarnya Marshaira Ismail, 24, dia kini kembali solo namun enggan memaklumkan tarikh mereka bercerai.

King Coco Sudah Sah Bercerai, Sekali Caprice Ingin Video Call King Coco Dalam Bilik Air



“Saya dah lama dah, no longer married. Saya dah lama dah tidak berkahwin dan saya pun dah habis edah… Dah lama pun.Saya sekarang hidup dalam dunia saya tanpa sesiapa, tanpa kekasih atau suami,” katanya menerusi hantaran video di Instagram.

ARTIKEL MENARIK:“Nmpk Makin Hil4ng Horm4t…” Cik B Dianggap ‘Bi4dap’ Dgn Ibu Sendiri Kerana Tnya Soalan Yg T4k Sepatutnya Di Live IG


Pendedahan itu dibuat King Coco bagi mengelakkan individu tertentu diganggu.

“Saya tak nak cakap pasal kehidupan peribadi saya, tapi saya kena buat sebab ada orang telah diganggu. Jadi saya perlu jelaskan sekali lagi,” ujarnya.
King Coco dan Azrin Anas telah berkahwin pada 1 Januari 2017 dan dikurniakan dua cahaya mata.

Dia menjadi tular dalam kalangan pengguna media sosial kerana gaya percakapan pelat dan mengaku lahir dari banyak darah campuran dalam keluarga.

Caprice Ajak Video Call

Dalam perkongsian terbaru Caprice, dia kongsikan berita King Coco cerai dan captionnya tidak dapat dipastikan sama ada dia bergurau atau sebaliknya.


loading...


Captionnya ajak King Coco video call dalam bilik air buat orang ramai tidak senang dan meyelarnya.


capriceofficial: Hahahah @ohhmymedia.cc boleh tak tolong bagi number caprice kat dia so boleh video call dalam bilik air ðŸ¤«

Sumber: IG Caprice via Trending Kini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.


-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post