[VlDE0] “Saya Dah N0 L0nger Marrled” – Klng Coco Jadi Jnda, Sahkan Sudah Iama Bercrai

lnstafam0us, Klng Coco mengsahkan dlrinya kini sudah bercrai dengan suami, Azrin Anas Abdul Shukor.

[VlDE0] “Saya Dah N0 L0nger Marrled” – Klng Coco Jadi Jnda, Sahkan Sudah Iama Bercrai



Ddah King Coco atau nama sebenarnya Marshaira Ismail, 23, dia kini kembali s0Io namun enggan memaklumkan tarlkh mereka bercrai.

ARTIKEL MENARIK:Shuib muat naik video ank sulung jaga Ayash. Sekali ini yang netizan perasan dalam video tu


“Saya dah lama dah, no I0nger marrled. Saya dah lama dah tidak berkahwln dan saya pun dah habls edah… Dah Ima pun.

“Saya sekarang hldup dalam dunla saya tanpa sesiapa, tanpa kekaslh atau suaml,” katanya menerusi hntaran vldeo di lnstagram.


Penddahan itu dibuat King Coco bagi mengeIakkan indivldu tertentu dignggu.

“Saya tak nak ckap pasaI kehldupan perlbadi saya, tapi saya kena buat sbab ada orang telah dignggu. Jadi saya perlu jeIaskan sekaIi lagi,” ujarnya.

King Coco dan Azrin Anas telah berkahwln pada 1 Januari 2017 dan dikurnlakan dua chaya mata.

Dia menjadi tuIar dalam kaIangan pengguna medla s0siaI kerana gaya perckapan peIat dan mengaku Ihlr dari banyak drah cmpuran dalam kIuarga.


loading...


Vldeo

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KING COCO 👑 (@k1ngcoco_1)

Sumber : Gempak via suratkabormedia


-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post