Gara-gara ‘Selfie’ Dengan Telefon Baru, Ramai Peminat Kecewa Dengan Jisoo BLACKPINK

Sudah menjadi pengetahuan ramai bahawa setiap selebriti akan mengiklankan produk yang berbeza sepanjang karier mereka sebagai salah satu sumber pendapatan.

Gara-gara ‘Selfie’ Dengan Telefon Baru, Ramai Peminat Kecewa Dengan Jisoo BLACKPINK



Muatnaik Foto Selfie Bersama iPhone


ARTIKEL MENARIK:Netizan Akhirnya Dapat Hidup Apa Sebenarnya Yg Berlaku Kepada Rumah Tangga Shuk Sahar


Baru-baru ini Jisoo BLACKPINK mendapat kecaman ramai setelah memuatnaiik foto selfie beliau bersama iPhone.

“Telefon baru, case comel”-Jisoo

Jiso mendapat kecaman netizen selepas beliau menukar telefonnya kepada iPhone disebabkan kumpulan ini dikenali sebagai model endorsement bagi jenama gergasi Korea iaitu Samsung dan Samsung Galaxy A80.


Kontrak Dengan Samsung Telah Berakhir


loading...


Walaupun kontrak BLACKPINK dengan Samsung telah berakhir pada Ogos 2021, netizen masih mengecamnya yang menukar telefon iPhone dari Apple.

“Dia tidak memiliki kesetiaan.”

“Jisoo, saya pernah menjadi peminat tetapi ini mengubah perspektif saya. Mereka memberikan anda wang dan aplikasi. Juga, mereka adalah jenama yang menjadikan Korea Selatan terus beroperasi. Oleh itu, adakah semua ini perlu?. ”

“Saya tidak sabar untuk ‘snowdrop dengan harapan yang tinggi untuk Jisoo-sshi yang cantik. Namun, saya merasa kecewa dengan perkara seperti ini, Saya rasa saya mendapati Samsung, jenama yang menjadikan Korea Selatan masih hidup, lebih berharga daripada anda Jisoo.”

“Samsung tidak akan pernah menggunakan BLACKPINK lagi.”

“Apa yang anda maksudkan anda hampir tidak mengubahnya. Anda seharusnua memilih kata-kata anda dengan berhati-hati sambil memikirkan future endorsement deal anda.”


Harap Jisoo tabah hadapi komen jahat netizen tu kan..


Kredit -Murai MY.

-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post